Black Nail Cabaret: Pseudopop (lemezkritika)

2018.12.20. 09:41, drecorder0

bnc_030_copy.jpg

A darkwave gyökerekből táplálkozó hazai duó alaposan kinőtte az underground színteret, amiből érkezett: a Pseudopop érzékeny, árnyalt avantgarde popalbum.

black_nail_cabaret_pseudopop_albumcover.pngKiadó: Dichronaut Records

Megjelenés: 2018. november

Stílus: synth noir - avantgarde pop

Kulcsdal: Rhythm-X és Bête Noire

Míg a 2016-os Dichromat főként középtempós, minimal wave hangulatú zenéket hozott, a tízéves formáció negyedik stúdióalbuma már a kortárs popzene tartományába esik. Az anyag esszenciája annak, amiben Árvai-Illés Emese és Árvai Krisztián a leginkább erős: a sötét hangzás, ami mégis végtelenül dallamos és fülbemászó, helyenként kimondottan táncos elemekkel, amit a színpadon igazi dark dívaként feltűnő Emese hangja tesz minden mással összetéveszthetetlenné. Kicsit industrial, kicsit new wave, kicsit goth, kicsit experimentális, eszünkbe juthat Björktől a Depeche Mode-ig több hatás is, de közben nem felejtettek el számokat írni, amiket újra és újra hallani akarunk. A BNC látványos turnéja keretében az elmúlt években szinte egész Európát bejárta, így nem meglepő, hogy a lemezbemutató koncert Budapesten és Lipcsében szinte egy időben, 2019 áprilisában lesz.

10/10

Barok Eszter

 

 



tictac650_2.png

https://recorder.blog.hu/2018/12/20/black_nail_cabare_pseudopop_lemezkritika
Black Nail Cabaret: Pseudopop (lemezkritika)

A bejegyzés trackback címe:

https://recorder.blog.hu/api/trackback/id/tr7814501044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.