66 klasszikus eurodisco-sláger egy playlistben – Modern Talking, Fancy, C.C. Catch és társaik

2018.08.24. 16:24, rerecorder

1024full-dieter-bohlen.jpg

64. Recorder magazin Eurodance & eurodisco fókusztémáját a Hi-NRG-s alapoktól kezdtük, aztán jött a német eurodisco történeteModern Talkinggal és társaival – most pedig egy playlistbe gyűjtöttük a korszak kulcsslágereit, 66 dalt, több mint négy óra cheesy 80s popzenét!

66 dal, nagyvonalakban időrendben, az elején a szintis német ihletők, aztán a csúcsslágerek, a végén pedig egy kis eurobeat (Thomas Anders, Modern Talking-énekes szeptember 15-én a Budapest Parkban élőben is előadja a rá vonatkozó részt): 

01. The Twins: Ballet Dancer
02. Electric Theatre: Ballet Dancer
03. Boytronic: You
04. Alphaville: Sounds Like A Melody
05. Modern Talking: You're My Heart, You're My Soul
06. Mike Mareen: Dancing In The Dark (Galactica Remix)
07. Fancy: Slice Me Nice
08. Silent Circle: Touch In The Night
09. Bad Boys Blue: You're A Woman
10. Lian Ross: Fantasy
11. C.C. Catch: I Can Lose My Heart Tonight
12. Sandra: (I'll Never Be) Maria Magdalena
13. Patty Ryan: You're My Love, You're My Life
14. Linda Jo Rizzo: You're My First, You're My Last
15. Danuta: Touch My Heart
16. Modern Talking: Atlantis Is Calling (SOS For Love)
17. Lian Ross: Say You'll Never
18. KB Caps: Do You Really Need Me
19. Mike Mareen: Love Spy
20. Fancy: Get Lost Tonight
21. Grant Miller: Colder Than Ice
22. Michael Bedford: More Than A Kiss
23. Cliff Turner: Moonlight Affair
24. Joy Peters: Don't Lose Your Heart Tonight
25. Roger Meno: What My Heart Wanna Say
26. Sanda: Everlasting Love
27. Patty Ryan: I Don't Wanna Lose You Tonight
28. Linda Jo Rizzo: HeartFlash
29. Jessica: Like A Burning Star
30. C.C. Catch: Backseat Of My Cadillac
31. Blue System: Magic Symphony
32. New Baccara: Fantasy Boy
33. Joy: Valerie
34. Bad Boys Blue: I Wanna Hear Your Heartbeat -Sunday Girl-
35. Bad Boys Blue: A World Without You Michelle
36. Mike Mareen: Agent Of Liberty
37. Fancy: Lady Of Ice
38. Fancy: Bodyguard
39. Mozzart: Money
40. Mike Mareen: Stand Up
41. Elvin: You Set My Heart On Fire
42. Chalie G: Love Plays Tricks
43. The Hurricanes: Only One Night
44. Roger Meno: I Find A Way
45. Jessica: Chinese Magic
46. Sandra: Heaven Can Wait
47. T. Ark: Under Cover Lover
48. Jane & Jill: Blue Blue Eyes
49. Mike Mareen: Lady Ecstasy
50. Grant Miller: Red For Love
51. London Boys: My Love
52. Fact & Fiction: Melody D'Amour
53. Dance Department: Paradise
54. Latin Lover: Dr. Love
55. London Boys: Requiem
56. Silicon Dream: Albert Einstein
57. Rocky M: Fly Me To Wonderland
58. Dreamin': Call It Heaven
59. Curacao: Yiasou
60. London Boys: London Nights
61. Sweet Connection: Need Your Passion
62. Desireless: Voyage, Voyage
63. Sophie: My World
64. Cherry: Magic Holiday
65. Gina T: Tokyo By Night
66. Boys Next Door: I Will Follow You

és akkor a playlist: 

https://recorder.blog.hu/2018/08/24/66_klasszikus_eurodisco-slager_egy_playlistben_a_modern_talking_fancy_c_c_catch_es_tarsaik
66 klasszikus eurodisco-sláger egy playlistben – Modern Talking, Fancy, C.C. Catch és társaik
süti beállítások módosítása