Natalie Prass remek lemezzel mutatkozott be három éve, vajon képes volt emelni a tétet és vinni a kört, vagy a nehéz második lemez szindróma győzött? Ez volt a kérdés, itt pedig a mi válaszunk rá.
Kiadó: ATO Records / [PIAS]
Megjelenés: 2018. június
Stílus: szofiszti-soulpop
Kulcsdal: Short Court Style
Prass soulos barokk folkpop debütlemeze kapcsán azt írtuk az énekes-dalszerző munkájáról 2015-ben, hogy „később még valami ennél is jobb is kisülhet belőle”. Rövidre zárva a kérdést: kisült. A három és fél évig szült, több verziót is megélt (ismét a Spacebomb House Banddel és Matthew E. White producerrel készült) második lemez határozottabban funkos, soulos, FM-popos, egyáltalán, nagyon magabiztos és úgy egyértelműen nyárias poplemez, hogy Prasst továbbra sem jellemzik a harsány megoldások, de neutrális témák helyett nagyon is aktuális kérdéseket (metoo, sisterhood) boncolgat. Szofisztikált, hosszan és tartósan leeső poénok, időtlen modernség, jóleső eklektika jellemzi. Carpenters találkozik a Fleetwood Mac-kel találkozik Prince-szel találkozik a Haimmal, egyenlő Prass múltidéző, jövőbemutató jelene.
9/10
Dömötör Endre
a friss lemez:
a lemez kulcsdala élőben: