Ezra Furman: Transangelic Exodus (lemezkritika)

2018.04.12. 09:00, rerecorder

ezra_furman_2.jpg

Ezra Furman a néhány évvel ezelőtti, hetvenes évek dalszerzőit idéző trendben tűnt fel igazán, mára pedig alaposan kiszélesítette eszköztárát.

ezra_furman.jpgKiadó: Bella Union / [PIAS]

Megjelenés: 2018. február

Stílus: indierock

Kulcsdal: The Great Unknown

Nem meglepő, hogy számos amerikai művészt érintett meg a Trump-adminisztráció első időszaka, ezek közé tartozik a transzszexuális dalszerző-énekes, Ezra Furman is, aki számos album után a fúvósdús, 70-es évek dalszerzőitől is megihletett 2015-ös Perpetual Motion Picture című lemezzel tört át. A menekülő szerelmesekről, a törvényen kívüli „furákról” szóló LP („Szerelmes vagyok egy angyalba, ám a kormány a nyomunkban van, el kell mennünk, mert az angyalok illegálisak”) elektronikusabb, kísérletezőbb, mint Furman előző anyaga, de az a dalok, a dalszerzés erején és intimitásán mit sem változtat.

8/10

Németh Róbert


a friss lemez: 


tictac650_2.png

https://recorder.blog.hu/2018/04/12/ezra_furman_transangelic_exodus_lemezkritika
Ezra Furman: Transangelic Exodus (lemezkritika)

A bejegyzés trackback címe:

https://recorder.blog.hu/api/trackback/id/tr5313811836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.