Péntek este először jön Magyarországra a vezető brit sound system

2018.01.26. 10:38, RRRecorder

channel_one_sound_system.jpg

A Channel One Sound System 30 éve a Notting Hill Carnival fő fellépője, péntek este pedig a Dürerben terjesztik az igét.

A Channel One Sound Systemet 1979-ben alapította testvérével Mikey Dread, kedvenc jamaicai stúdiójukról, kiadójukról adták a nevet. Küldetésük Bob Marley nyomán "az emberek egyesítése a reggae által"; régebbi és újabb dalokat is játszanak a speciális, nekik épített hangrendszeren, ami persze a basszusok kiemelésére szolgál. Már három évtizede a Notting Hill Carnival kihagyhatatlan fellépői; számos culture clashen vettek részt, többek között a Wembley Arenában is. Bár a dub reggae a fő profiljuk, az újabb műfajokat sem hanyagolják, például egy turnéjuk Dub To Dubstep címmel futott. Mikey Dread és társa, MC Ras Kayleb először a Budapest Dub Club meghívására érkezik Magyarországra. Január 26-án, pénteken este lépnek fel a Dürerben, részletek itt.

https://recorder.blog.hu/2018/01/26/pentek_este_eloszor_jon_magyarorszagra_a_vezeto_brit_sound_system
Péntek este először jön Magyarországra a vezető brit sound system
süti beállítások módosítása