Két dallal demonstrálja visszatérő albumát az LCD Soundsystem

2017.05.05. 12:00, Frontrecorder

murphy.jpg

A hivatalosan 2016 elején újjáalakult LCD Soundsystem eddig csak bizonygatta, hogy készül a visszatérő albuma, most végre hallható bizonyítékkal is szolgál a létezésére – egyszerre két beharangozó dallal.


AZ LCD SOUNDSYSTEM 2015-BEN REMEK KARÁCSONYI DALLAL FOKOZTA A VÁRAKOZÁST.

A brooklyni zenekar negyedik albuma a főnök, James Murphy szokás szerint bő lére eresztett facebookos közlése szerint majdnem teljesen kész, már csak egy ének felvétele és két dal keverése van hátra, Ennek ellenére nincs még kitűzött megjelenési dátum, a zenekarvezető ugyanis ragaszkodik hozzá, hogy az album rögtön vinylen is hozzáférhető legyen, akármennyi időbe is kerüljön ez. Murphy ugyanakkor azért bevallotta, hogy már ő is alig várja a lemezt, hozzátéve, hogy talán egész eddigi életében ennek az anyagnak az elkészítését élvezte a legjobban. Ez az öröm valóban átsugárzik a világon mindenhol (vagyis minden időzóna szerint) éjfélkor közzétett dupla a-oldalas albumdemonstráló kislemez két dalában, még ha maguk a dalok szorongós-melankolikus hangulatot is árasztanak.

Íme az LCD Soundsystem karcos gitáros posztpunk-oldalát kidomborító, tüzes Call The Police:



és a rezignált komplementer dal, a vintage szintipop-alapon kesergő American Dream:

Címkék: lcd soundsystem
https://recorder.blog.hu/2017/05/05/ket_dallal_demonstralja_visszatero_albumat_az_lcd_soundsystem
Két dallal demonstrálja visszatérő albumát az LCD Soundsystem
süti beállítások módosítása