Borsos Oleg, azaz a Recorderen is gyakran szereplő Polar Dear most egy másik projektjével, a Harkovval hívta fel magára a figyelmet. A magyar zenész ugyanis nemzetközi sikert ért el azzal, hogy az ő egyik dalával indították el az i-D és a Chanel közös, a női kreativitást ünneplő oldalának kampányát. Harkov Crowd című dala szerepel a Fifth Sense nevű friss online magazin beharangozó videójában.
Az 1980 óta létező és az egyik legmenőbb kulturális divatmagazinnak számító i-D új online magazinja a beharangozó videóhoz használta a magyar zenész dalát, a kampányfilm a Vice oldalán is fut. „Az együttműködés az év elején indult, amikor a londoni alkotók elkezdték keresni a kampányhoz a legmegfelelőbb dallamot. Elég menő nevek közé kerültem azáltal, hogy az egyik dalom egy ilyen nemzetközi reklámkampányban szerepelhet. Nem csak azt jó érzés látni, hogy a Crowd mennyire jól megy a képhez, de azt is, hogy egy ilyen produkció részeseként rengeteg olyan emberhez is eljuthat a zeném, akikhez amúgy nem, vagy csak nagyon nehezen” – mesélt Borsos Oleg az együttműködés részleteiről. Azt már a Central Publishing zeneműkiadó egyik alapítója, Szabó Tamás teszi hozzá, hogyan jut el egy ilyen dal egy ekkora kampányba: „a Fifth Sense zenei briefjében kifejezetten olyan mai, kifinomultan minimalista zenét kerestek, amit Oleg a Harkov nevű projektjével csinál. Tudtuk, hogy az ő zenéje nagyon jól működne egy ilyen kampányhoz és szerencsénkre ezt a véleményt a reklám producerei is osztották.” Szabó, aki maga is zeneszerző és leginkább a The Moog frontembereként ismert, brit társával, Alick Sethivel a hazai és a nemzetközi piacokra is keres és jogosít zenéket.
És akkor a kampányfilm a magyar zenével itt látható:
ez pedig a Harkov dala, a Crowd teljes egészében:
Polar Dear Facebook-oldal
Central Publishing Facebook-oldal