Ahhoz talán már mindenki hozzászokott, hogy a legtöbb általa fogyasztott tartalmat - még mielőtt eljutott volna hozzá - fókuszcsoportok a végletekig tesztelték, hogy kiderüljön, úgy működik-e minden, ahogy azt a marketingesek megálmodták. Dillon Francis ezt a technikát veszi górcső alá új videójában, amely egy klasszikus házibuliként indult, később azonban rendesen eldurvulnak a dolgok.
Múlt októberben jelent meg Dillon Francis első rendes stúdiólemeze, a Money Sucks, Friends Rule, hosszú évek, internetre ingyen felpakolt edm-stadionhimnuszai után. Az amerikai producert ugyan legtöbben a döngölés miatt kedvelik, de ő azon kevesen egyike a szcénából, aki még így is képes némi agyat belecsempészni a zenéjébe, persze csak szigorúan fű alatt, nehogy kiderüljön. Tette ezt több dalban is az első albumán, de nem teszi ezt a Not Butterben, amelyhez most bacchanália-videó készült.
FRANCIS KÖZÖS DALA TOTALLY ENORMOUS EXTINCT DINOSAURRAL PÉLDÁUL VÉGTELENÜL SZERETHETŐ.
A klip elején pár fókuszpontot láthatunk, amelyek leírják, hogy marketingstratégiai szempontból milyennek kell lennie egy edm-videónak, például elmondja, hogyan "érj el mainstream közönséget", vagy "add el a biztonságos szexet". Ezután egy házibuliba ugrunk, ahol mindenki a szokásos tevékenységeket végzi (jellemzően iszik), a főszereplő pár pedig végigsétál az egész helyszínen. Mivel azonban a marketingesek szerint ez nem volt elég szexi és in, ezért néhány új céllal újra és újra leforgattatják a klipet ("több edm-pillanatot!"), míg végül az egészből egy nagy orgia lesz, a végén egy kisebb meglepetéssel. Érdemes megnézni, főleg leendő lelketlen öltönyösök tanulhatnak belőle jó kis trükköket.
18+ MUTASSUNK ESETLEG MÉG 10 KORHATÁROS VIDEÓT?
Dillon Francis új videója: