Készülj a vasárnapi Ariel Pink-koncertre tíz pazar dallal!

2015.11.10. 14:10, rerecorder

ap_682979-d5f77e6a-7a9d-11e4-a5bc-35c16e67e1c8.jpg

Tavaly év végi interjúnkban kiszedtük a szerintünk 2014 legjobb albumát elkészítő Ariel Pinkből, hogy szívesen lépne fel Magyarországon, idén nyáron pedig büszkén jelenthettük, hogy a Recorder és a New Beat prezentálásában meg is valósul ez a koncert. Azóta kiderült, hogy a szintén egyedi zenét játszó Jack Name lesz a bemelegítő előadó a november 15-i, most vasárnapi eseményen. A visszaszámlálásnál tartunk, készüljünk a jeles eseményre Ariel Pink tíz pazar dalával.

Az általunk természetesen az év legjobban várt koncertjének itt a Facebook-eseményoldala, jegyet még érdemes elővételben venni, szépen lehet spórolni vele.
 
jegyárak: 3.900 / 4.900 Ft
jegylink: http://tixa.hu/arielpink_durerkert


És akkor tíz Ariel Pink-dal, amelyek közül néhány biztosan elhangzik majd:


Alisa
(2002)

A korai Ariel Pink-felvételek természetesen nem itt kezdődtek, hanem sok másik kazettával korábban a kilencvenes évek közepén, de az utólag - már Ariel Pin's Haunted Graffiti néven, az Animal Collective Paw Tracks nevű kiadójánál - újrakiadott korai kiadványok között a 2002-es lofi-psychpop House Arrest a legjobb, bőven megérdemli a teljes végighallgatást, de ha csak egy számot emelhetünk ki, akkor legyen az Alisa


Holy Shit: When You Came Around To Me

Pink 2006-ban megjelentetett egy lemezt Holy Shit néven is, ebbe a Matt Fishbeckkel alapított zenekarába nem sokkal annak indulása után beszállt Christopher Owens is, aki pár év múlva a Girls élén lett nagy indie-sztár, de közös lemezük záródala, a When You Came Around To Me is megkapó: 


Can't Hear My Eyes (2008)

A következő lépés a 2000-es években - a vegyesen érkező további rengeteg újrakiadás és friss felvétel mellett/között - az volt, hogy Pink összehozott egy rendes zenekart is, amellyel 2010-ben tört át egy falat (leszerződtette a 4AD kiadó, például) és vált igazi underground sztárrá, és ebben a sorban az eredetileg 2008-ban még a Mexican Summer kiadónál megjelent Can't Hear My Eyes volt az első fontos mérföldkő: 


Round And Round (2010)

Aztán persze jött a mindent vivő sláger a Before Today című első 4AD-s klasszikus zenekari albumról, a Round And Round, amit a Pitchfork abban az évben az év dalának választott: 


Bright Lit Blue Skies (2010)

A közel perfekt lemezről muszáj még egy számot kiemelni, legyen az ellenállhatatlan nyári sláger, a Bright Lit Blue Skies


Only In My Dreams (2012)

A következő Haunted Graffiti-lemez, a Mature Themes volt 2012-ben, de jórészt még ez is korábbi szerzemények újravett verzióiból állt össze, közte az ábrándosabb Only In My Dreams


Kinky Assassin (2012)

A stilárisan is változatos Mature Themes egyik csúcsdala a new wave-et és 60s exotica hatásokat egybegyúró Kinky Assassin


Black Ballerina (2014)

Na és jött a már szólólemezként kiadott (nem mintha az utóbbi két lemezen olyan sokat hozzátettek volna az akkori társak) pom pom. Egy év elteltével is megunhatatlan, játékos, vibrálóan színes lemeznek hallatszik, jöjjön róla pár szuper szám, elsőként a Black Ballerina


Dayzed Inn Daydreams (2014)

A lemezt záró, nagyszerű klipet is kapó Dayzed Inn Daydreams


Not Enough Violence
(2014)

A lemez talán csúcsdala pedig ez: 

https://recorder.blog.hu/2015/11/10/keszulj_a_vasarnapi_ariel_pink-koncertre_tiz_pazar_dallal
Készülj a vasárnapi Ariel Pink-koncertre tíz pazar dallal!

A bejegyzés trackback címe:

https://recorder.blog.hu/api/trackback/id/tr988067260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.