A mïus eddigi három éves működése alatt Álmos Gergő és Horányi Júlia duójaként lépett a közönség elé (utolsó stúdiólemezük a 2014-es Tessellation), idéntől azonban a projektet egyedül Álmos viszi tovább - közreműködőkkel. A korszakzáró búcsúdalhoz - a február végén bemutatott Tomorrow-hoz - most elkészült a megígért technikás és gyönyörű video is, ami perfektül passzol a szerzemény egyszerre lezáró és újrakezdő, jövőbe reménnyel tekintő érzelmi hangulatához.
A mïus duóban március elején, a Lamb előtt búcsúzott közönségétől, mostantól Horányi Júlia a 2014-es X-Faktorban elindított szólókarrierjére koncentrál, Álmos Gergő pedig vendégekkel viszi tovább a projektet (de ez sem idegen a mïustól, hiszen készült már olyan dal - Desire -, amiben például Andrew Hefler a Kéknyúlból volt a közreműködő énekes). Az őszre várható harmadik mïus-lemez előtt azonban itt a korszakzáró (és kicsit korszaknyitó) utolsó Horányi Júliával közös dal klipje, amely a szerzemény hangulatát részben absztrakcióval, részben absztrakt történetmeséléssel adja át, mi pedig átadjuk a szót Gergőnek, meséljen ő terveiről, a forgatásról és arról, hogy neki mit jelent a video: „A mïus jelenleg az én szólóprojektem. Ez a klip a zenekar duó korszakának lezárása - 3 éves együttműködés Horányi Julival -, és amely egyben előrevetíti az ősszel megjelenő, új nagylemez hangulatát. A dal a holnapról szól: az ismeretlen jövőről és az általa keltett bizonytalanságot enyhítő reményről, valamint, hogy néha tudni kell elengedni dolgokat és beengedni újakat az életünkbe. A klip koncepciójában is ezt a bizonytalanságot, a reményt, és az elengedés nehézségének hangulatát ragadja meg. A klip rendezőjével Varsics Petivel és Szőke Dani operatőrrel olyan videót álmodtunk meg, ami nem egy konkrét történetet mesél el, hanem egy állapotot mutat be. A srácokkal a klipet majdnem 1 éves párbeszéd és közös ötletelés előzte meg, így nagyon örülünk, hogy sikerült megvalósítani elképzeléseinket. Mindig nagy dilemma, hogy megéri-e még klasszikus értelemben vett klipet forgatni, de mikor a sok munka összeáll egy kerek alkotássá, mindig rájön az ember, hogy van értelme dolgozni. A készítéssel kapcsolatban talán a legviccesebb szituáció az volt, amikor Kisorosziban forgattunk, és egyszer csak megjelent a teljes katasztrófavédelem búvárostul, egy csomó tűzoltóval… Van a klipben pár SFX elem - tűz, füst, fáklya -, így joggal gondolhattuk azt, hogy értünk jöttek, de mint kiderült nem a mi kis tűzrakásunk érdekelte őket, hanem egy olajfoltnak tűnő valami a Dunán. Szerencsére katasztrófa nem történt, de pár tervezett képbeállítást át kellett gondolni a belógó rikító piros tűzoltóautók miatt. A főszereplőt, Bán Bálintot se lehetett irigyelni, amikor márciusban az egész napos hidegben ácsorgás után még éjjel 5 fokban egy szál pólóban művérrel kellett öblögetnie az elhagyatott erdőben. Szerencsére Bálint nagyon profi színész, és iszonyatosan türelmesen kezelte a dolgot.”
a mïus még duóban készült utolsó dalának, a Tomorrow-nak az absztrakciót történettel vegyítő nagyon szép klipje Varsics Péter rendezésében és Szőke Dániel operatőri munkájával:
mius Facebook-oldal