Premier! Anima Sound System: Remixes In Mix (exkluzív mix a Recordernek)

2015.03.19. 15:25, rerecorder

anima_ss.jpg

Az Anima Sound System tavaly ünnepelte fennállása huszadik évét és ennek koronájaként kiadta Gravity And Grace című kilencedik albumát, amelynek lemezbemutató koncertje március 26-án, jövő csütörtökön lesz az Akváriumban. A lemezből készül egy dupla remix kiadvány is 24 elérő változattal, de előtte Prieger Zsolt és producertársa, Németh Gergő összeállított a Recordernek egy bő egyórás exkluzív mixet, amelyet kizárólag az Anima Sound Systemnek gyártott remixekből építettek fel. Premier!

Az Anima eddigi húsz éve alatt összegyűlt remixeiből a Recordernek készített mixben nemcsak Hortobágyi László kortárs zeneszerző, Kim Cascone Twin Peaks-hangmérnök, a hazai kísérleti szcéna jelese, Tigrics, az NVC-főnök Subotage, a Chi-boss Fine Cut Bodies szerepelnek, hanem olyan régi nagy nevek is, mint a német Terry Lee Brown Jr, a Dee-Phazz vagy a brit Transglobal Undergorund.

Hogy az Anima működése alatt összegyűlt remixekek mennyiségét és minőségét érzékeltesse Prieger Zsolt, azt mondja, hogy: „őrülten sok meghökkentő, kísérleti és magával ragadó remix készült Anima-dalokból az elmúlt években, ez kiderült a mostani mix-előkészületi válogatáson, s az anyagot úgy sikerült egésszé szelektálnunk, hogy közben olyan nagy, és szívünknek kedves előadók és barátok is kimaradtak a szórásból, mint Yonderboi, aki a Közel a szerelemhez című Anima-filmdalból készített verziót, vagy a 90-es évek német drum and bass-legendája, Bassface Sascha, aki Óda az Animához alcímmel készítette el annak idején a 68 című dal remixét, vagy éppen Tommyboy és Anorganik 68-értelmezése, amihez annak idején klipet is vágtunk.”

A zenekarvezető a készülő remixlemezről is mesélt a Recordernek: „még tavasszal megjelenik a Gravity and Grace című Anima-album remix-verziója, 24 trackkel, s olyan remixelőkkel, mint iamyank, Gabor Kraft, DJ Mira, DJ Bootsie, Raasa, Mediahack, illetve olyanok is szerepelnak majd rajta, akiknek verzióiból legelőször e mostani mixben mutatunk részleteket. Ilyen a méltán elismert Farbwechsel kiadó illusztris figurájaként számon tartott S Olbricht munkája, amit a Wonderből készített és szintén szerepel a mixben a budapesti  dubszíntér egyik legtermékenyebb szereplője, Du3normal, illetve a mix kísérlezetős hangulatát oldja a Wonder című dal másik „olvasata”, Savages y Suefo swinges adaptációja.”


Az Anima Sound System a Gravity And Grace című albumának bemutatóját jövő csütörtökön tartja az Akváriumban több vendég részvételével, illetve a januári MÜPA-akusztikon már látott műsor részleteivel, Facebook-eseményoldal, m
íg március 20-án, pénteken a zenekar vezetője, Prieger Zsolt egész nap kedvenc zenéit játssza le az Open Air Rádióban, Clash-bootlegektől hazai producerekig, DJ Foodtól kortárs techno-ig, David Bowie-n át Leonard Cohenig izgalmas eklektika lesz majd a műsorban - és előtte érdemes csekkolni LP Kollektor-cikkünket is, amelyben bemutatjuk Prieger izgalmas és szerteágazó lemezgyűjteményét.


és akkor jöjjön a mix, amelyben a következő zenék szerepelnek:

Anima Sound System - Get Up (Hortator-Animaxmix)
Anima Sound System - Bujdosó (Transglobal Underground Remix)
Anima Sound System - Trubul Ek Vorba (Jutasi Betyárvizit Remix)
Anima Sound System - World At War (Tigrics 'or just you and mix')
Anima Sound System - Colours (Fine Cut Bodies Remix)
Anima Sound System - Elég volt feat. MC Spex & MC Aktarvata from Asian Dub Foundation (Anorganik Rework)
Anima Sound System - Kik azok? (Subotage Remix)
Anima Sound System - Mariguana cha-cha-cha (Terry Lee Brown Jr. Remix)
Anima Sound System - Tedd a napfényt be a számba (HotX Remix)
Anima Sound System - Mr Newton (DolbyRoll feat. Vida G Remix)
Anima Sound System - Kik azok? (Bal5000 Remix)
Anima Sound System - Cold of the Gold (Pernau - Balkan Storm Remix)
Anima Sound System - Wonder (S Olbricht Remix)
'Anima Sound System - 68 (De-Phazz Old Style Dub)
Anima Sound System - We Strike! (Kim Cascone SpectacleMIX)
Anima Sound System - Mama Earth (DU3normal Remix)
Anima Sound System - Wonder (Savages Y Suefo's Dixie Fix)


a 63 perces Remixes In Mix alternatív Anima-történetként is jól funkcionál:

https://recorder.blog.hu/2015/03/19/premier_anima_sound_system_remixes_in_mix_exkluziv_mix_a_recordernek
Premier! Anima Sound System: Remixes In Mix (exkluzív mix a Recordernek)
süti beállítások módosítása