My Morning Jacket: Outta My System (videoklip) + egy teljes koncert a Newport Folk Festivalról

2012.08.06. 20:45, -recorder-

mymorning-outtavid1a.jpgA Kentucky állambeli Louisville-ből való My Morning Jacket már több mint egy éve jelentette meg legutóbbi nagylemezét, a 2011-es év legjobb albumai közé számító Circuitalt (melynek élőben közvetített UNSTAGED koncertjét Todd Haynes rendezte háromórás filmmé, egy másik lemezbemutató koncertet pedig itt a Recorderen teljes terjedelmében is bemutattunk), de az albumról még 2012 augusztusában is kimásoltak egy kislemezt: az eredetileg a Muppet Show zenekarának szánt Outta My System című dalról van szó, melyhez most egy sor remix és egy videoklip is készült. A „megmondták nekem, hogy ne szívjak kábítószert, de nem hallgattam rájuk” kezdetű Beach Boys-ízű dalocska pszichedelikus videójában a nagyszakállú dalszerző-gitáros-énekes Jim James (akit legutóbb a tavaszi The Flaming Lips And Heady Fwends album egyik kollaborációjában hallhattunk) egy sivatagban vándorolva ugrik át egy animált világba, ahol egy másik szakállas figura, a Zach Galifianakis alakította Varázsló várja (az külön poén, hogy a neves komikus-színész a klip hivatalos közreműködőjeként van feltüntetve, noha sem hangjával, sem hús-vér mivoltában nem jelenik meg benne).

Az Outta My System tripklipje mellett a dal néhány eltérő verzióját is bemutatjuk a holnap megjelenő remix-EP-ről (a Washed Out mellett a TV On The Radio producertagjától, Dave Sitektől is érkezik majd egy remix), továbbá közzétesszük a Newporti Folkfesztiválon július végén adott teljes My Morning Jacket-koncert, melyre a dalszerző-énekesnő Laura Veirs, az Alabama Shakes-frontleány Brittany Howard, a Bright Eyes-vezér Conor Oberst , a csellista-énekes Ben Sollee és a texasi Centro-matic indie rock együttes frontmebere, Will Johnson is beugrott vendégként.

az Outta My Sytem videója James Frost rendezésében:

az Outta My Systemből készült szintis Washed Out Remix:

a dal Alternate Universe Take alcímű változata a karácsonyra megjelent Friends Again kislemez B-oldaláról...

...és ugyanannak a kislemeznek az A-oldala, a Friends Again koncertverziójával:


az új EP borítója és teljes számlistája:

MyMorning-Outta-ep.jpgMy Morning Jacket:
Outta My System – Remixez Y Friendz


1. Outta My System
2. Outta My System (Dave Sitek remix)
3. Outta My System (Washed Out remix)
4. Outta My System (Alternate Universe Version)
5. Friends Again
6. Outta My System (Dave Sitek instrumental)
7. Outta My System (Washed Out instrumental)


a Newport Folk Festivalon július 28-án adott (és a rossz idő miatt hamarabb befejezett) koncert teljes közvetítése:

a newporti koncert dallistája:

Welcome Home
Golden
The Way That He Sings
It Beats 4 U
Wonderful (The Way I Feel) (with Ben Sollee and Laura Veirs)
Bermuda Highway (with Will Johnson)
Victory Dance
Dondante
It Makes No Difference (with Brittany Howard & Clint Maedgen)
Smokin From Shootin (with Ben Sollee & Conor Oberst)
Movin Away
I'm Amazed

http://www.mymorningjacket.com 

összeállította: Déri Zsolt

https://recorder.blog.hu/2012/08/06/my_morning_jacket_outta_my_system_videoklip_zach_galifianakis_koncert_a_newport_folk_festivalrol
My Morning Jacket: Outta My System (videoklip) + egy teljes koncert a Newport Folk Festivalról
süti beállítások módosítása