Ivan & The Parazol: Yellow Flavour – EP-premier! + Jól áll nekem az élet (videoklip)

2012.01.23. 15:59, -recorder-

A 2010 februárjában alakult Ivan & The Parazol együttes Marshall és In Air című angol nyelvű klipdalaival tette le a névjegyét, majd az utóbbi számból nemrég egy magyar verzió is eljutott a rádiókhoz Jól áll nekem az élet címmel. A hatvanas-hetvenes évek zenei örökségét garázs-rockos lendületű mai megközelítésben újrahasznosító kvintett – Vitáris Iván énekes, Balla Máté gitáros, Tarnai János basszista, Beke István billentyűs és Simon Bálint dobos – mostanra készült el Yellow Flavour című EP-jével, melyen az említett magyar szám mellett két eddig publikálatlan vadonatúj felvétel is szerepel (a címadó Yellow Flavour és a Thousands In The Front) egy régebbről már ismert szerzemény új verziójának társaságában (Cruel). Az ingyenesen letölthető négyszámos EP premierje mellett szintén itt a Recorderen debütál a legutóbbi Ivan & The Parazol-videó magyar nyelvű verziója, a Jól áll nekem az élet klipje is.

Próbáltunk a legjobbra törekedni, így az EP munkálatai már nyáron megkezdődtek, de a keverés végül decemberre fejeződött be” – meséli a frontember Iván a négyszámos kiadványról, mely a zenekar koncertjein fizikai formában, egy farmerzseb tokba csúsztatott CD-n is kapható lesz. „Kerek egész lett az anyagból, jól mutatja azt az elképzelést, amire a zenekar támaszkodik. Húzós riffek, jó pár beteg rész, klasszikus alapok, de alapvetően egy táncolható rock'n'roll zene. A címadó Yellow Flavour az erőteljes riffjével megadja a lemez alaphangját, de egy régebbi számunk, a Cruel is felkerült az EP-re, amiben végre kipróbálhattam egy kis sikolyt is. A Thousands In The Front elmondja, szerintünk milyen érzés lehet ezrek előtt játszani, a Jól áll nekem az élet pedig az első magyar nyelvű dalunk, ami az In Air című számunk átirata – szerintünk elég jó lett, úgyhogy reméljük, egyszer még sláger is lehet belőle!

a Yellow Flavour EP anyaga itt hallható – és dalonként le is tölthető: 

a Jól áll nekem az élet videoklipje itt látható:

a videó 2011 októberében publikált angol nyelvű verziója, az On Air klip:

az együttes első videója, a Marshall még 2010 végéről:

egy SoundCloud-összeállítás a zenekar korábbi felvételeiből:

A Ivan & The Parazol élőben legközelebb február 4-én a Dürer Kertben látható.

http://www.myspace.com/ivanandtheparazol

lejegyezte: Déri Zsolt

.

https://recorder.blog.hu/2012/01/23/ivan_amp_the_parazol_yellow_flavour_ep_premier
Ivan & The Parazol: Yellow Flavour – EP-premier! + Jól áll nekem az élet (videoklip)
süti beállítások módosítása