A System Of A Down a Rock am Ring fesztiválon – teljes koncertvideó!

2011.06.06. 22:06, -recorder-

A nürburgi Rock am Ring fesztiválon 2011. június 4-én este adott Coldplay-koncert nagysikerű bemutatása után most a következő nap fő fellépőjének, a nagyközönség elé – fél évtized kihagyás után – idén májusban visszatért System Of A Downnak a teljes fellépését is közzétesszük. Az örmény származású Los Angeles-i modern metál kvartett tagjai, Serj Tankian frontember, a gitáros-vokalista Daron Malakian, a basszista Shavo Odadjian és a dobos John Dolmayan első osztályú válogatást prezentáltak 1998 és 2005 közötti diszkográfiájuk anyagából ezen a 87 perces vasárnap esti németországi fellépésen, melyhez élő közvetítés is tartozott – a koncert felvétele pedig most itt a Recorderen is megtekinthető teljes egészében.

 

a Rock am Ring fesztiválon adott System Of A Down-koncert teljes dallistája:

1. Prison Song
2. Soldier Side – Intro
3. B.Y.O.B.
4. I-E-A-I-A-I-O
5. Needles
6. Deer Dance
7. Radio/Video
8. Hypnotize
9. Question!
10. Suggestions
11. Psycho
12. Chop Suey!
13. Lonely Day
14. Bounce
15. Kill Rock ‘n Roll
16. Lost In Hollywood
17. Forest
18. Science
19. Darts
20. Aerials
21. Tentative
22. Cigaro
23. Suite-Pee
24. War?
25. Toxicity
26. Sugar 

http://www.systemofadown.com

összeállította: Déri Zsolt

https://recorder.blog.hu/2011/06/06/a_system_of_a_down_a_rock_am_ring_fesztivalon
A System Of A Down a Rock am Ring fesztiválon – teljes koncertvideó!
süti beállítások módosítása