Nyerj jegyet a Brand & Music konferenciára!

2011.05.16. 19:20, Recorder.hu

Mekkora lehet Magyarországon a zene és a marketing iránt érdeklődők közös halmaza? És mekkora lehet a zenéből és a marketingből élők közös halmaza? Az biztos, hogy az előbbi nagyobb, mint az utóbbi, és az is biztos, hogy a május 19-ei Brand & Music konferencián mindkét csoport képviselői ott lesznek, nem is kevesen. Máig több százan regisztráltak az eseményre, amelyen a szervező Kreatív jóvoltából a Recorder egy olvasója ingyen részt vehet. Hogy mi mindenről hallhatunk és hogy hogyan lehet megnyerni a nettó 39.000 forint értékű belépőt, kiderül itt lejjebb.

Íme a részletes program, alatta pedig a nyereményjáték:

Helyszín: Merlin

Időpont: 2011. május 19. 

9:00 – 9:30 Regisztráció

9:30-9:40 Megnyitó
Liptay Gabriella, a Magyar Telekom marketingkommunikációs ágazatvezetője
Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary ügyvezetője

9:40-10:25 Music – a perfect brand driver
Ralf Lülsdorf (GER), Deutsche Telekom, zenei szponzorációs vezető, az Electronic Beats atyja

10:25-11:00 „The Art of Building Brands and Making Music in the Tornado of the Internet Revolution”
Alexander Bard (SWE), Gravitonas/Army of Lovers, zenész, producer, filozófus, kreátor

11:00-11:20 Hogyan fogyaszt a magyar zenét?
Barcza Enikő, KutatóCentrum, cégvezető

11:20-11:40 Kávészünet

11:40-12:00 A fogyasztó szívéhez a fülén át vezet az út
Istvánffy Zoltán, FishSonic, kreatívigazgató

12:00-12:20 A zene pszichológiai hatásai az eladáshelyi vásárlásra
Fehér Barbara, Stylewalker Promotion, design marketing manager

12:20-12:40 „Brands and Fans” - Hogyan használjuk fel a zene erejét arra, hogy a rajongókból vásárlók váljanak?
Pálóczi Tamás, Brandmate, ügyvezető

12:45-13:50 Ebédszünet

13:50 – 14:10 Te min hallgatod? – a technológiai újítások hatása a zenére
Sziklay-Pap Ferenc, 3G Multimedia, ügyvezető

14:10-14:30 Kiadói stratégiák, márkaépítési együttműködések
Csontos Noémi Virág, Magneoton, marketingvezető

14:30-14:50 Konzerv, cover, sound-a-like – a reklámzene jogosításának problémái
Falus Ildikó, Schubert Music, marketingvezető

14:50 – 15:10 Elektronikus vagy rockzene – brandmenedzserek vs. közönség
Bukovinszky Béla, a Hegyalja Fesztivál egyik főszervezője

15:10-15:30 Kávészünet

15:30-16:15 Miért bátortalan a magyar reklámzene? - Kerekasztal
Ráday Dávid (Proud, kreatívigazgató), Faltay Csaba (FishSonic, zenész, reklámzenész), további beszélgetőpartnerek szervezés alatt
Moderátor: Bátorfy Attila, Kreatív, szerkesztő, újságíró

16:15-17:00 A zenei sajtó működése itthon és külföldön - Kerekasztal
Morcz Fruzsina (IBS, oktató, koncertszervező, menedzser), Illés Csaba (Ringier Youth Network vezető, Bravo, Bravo Girl, IM, Neon.hu) Inkei Bence (Quart, újságíró), Németh Róbert (Recorder.hu, főmunkatárs), Soós Balázs (New Noise, értékesítési vezető)
Moderátor: Tófalvy Tamás, szakértő, a BME GTK oktatója, az IASPM magyar tagozatának elnöke

Aki jönni akar a Recorder médiatámogatásával megvalósuló rendezvényre, lájkolja ezt a Facebook-bejegyzést: 

http://www.facebook.com/Recorder.hu/posts/150032655065441

A pályázók közül egyvalaki a vendégünk lesz. Sorsolás szerdán, május 18-án délelőtt 10-kor, a nyertest azonnal értesítjük.

További tudnivalók a konferenciáról: 

http://www.kreativ.hu/esemeny/brand_and_music/index.php

 

https://recorder.blog.hu/2011/05/16/nyerj_jegyet_a_brand_amp_music_konferenciara
Nyerj jegyet a Brand & Music konferenciára!

A bejegyzés trackback címe:

https://recorder.blog.hu/api/trackback/id/tr272908797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása