Brand & Music konferencia

2011.05.13. 15:20, Recorder.hu

Merlin, 2011. május 19.

Egy excentrikus svéd internetfilozófus, az egykori Army Of Lovers projekt szellemi vezetője és a németországi buliszponzorációs programból 10 év alatt páneurópai rendezvénysorozattá és tartalomszolgáltatóvá váló Electronic Beats program ötletgazdája mellett reklámügynökségi kreatívok, ügyféloldali marketingesek, piackutatók, kiadók és technológiai szolgáltatók képviselői, aktív zenészek, producerek, menedzserek és koncertszervezők is pódiumra lépnek a Kreatív szaklap szervezte egész napos összejövetelen.

A külföldi sztárfellépőkön kívül hazai előadókat is hallhatunk: a zeneipar és a márkaépítés szakértői elmondják majd, mit érdemes szerintük tudni a zenefogyasztás trendjeiről, a kiadók jövőjéről és a reklámokban használt szerzemények jogosításáról, a zene pszichológiai és vásárlásösztönző hatásairól és a zenei sajtó működéséről. Utóbbi témáról kerekasztalt tartanak a szervezők, melyen többek között a Recorder főmunkatársa is részt vesz.

A Magyar Telekom által szponzorált esemény egyik médiatámogatója a Recorder.

Jegyár: 39 000 Ft + áfa (diákoknak 7800 Ft + áfa)

http://www.kreativ.hu/esemeny/brand_and_music/index.php


https://recorder.blog.hu/2011/05/13/brand_amp_music_konferencia
Brand & Music konferencia

A bejegyzés trackback címe:

https://recorder.blog.hu/api/trackback/id/tr922900768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.