"Sokan mondták, hogy nem vagyok normális, hogy hazaköltöztem" - RecVideo 012 : The Anahit

2017.12.23. 15:44, rerecorder

the_anahit_1.jpg

Mindig jó, ha a semmiből feltűnik egy tehetség, különösen igaz ez The Anahitre, aki egy remek bemutatkozó albumot adott ki idén, és a Kikeltető tehetségkutatón került először reflektorfénybe. Magyarradar cikkünkben már mesélt történetéről, de abban volt annyi érdekesség, hogy RecVideo-sorozatunkban is megkérdezzük őt. Miért ment Londonba popzenét és dalszerzést tanulni? Miért jött haza? Mik a céljai itthon? Na és persze, kiderült az is, hogy van azért némi hazai zenei múltja. 

The Anahitet és billentyűsét, a TEJben is zenélő Sashegyi Somát egy próbán látogattuk meg, de videónkban szerepelnek felvételek a kikeltetős szerepléséről is: 


videó: 
Komróczki Dia

The Anahit Facebook-oldala

A cikk megjelenését a Cseh Tamás Program keretében a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

nkacstp_logo_650_png.png

Címkék: recvideo the anahit
https://recorder.blog.hu/2017/12/23/_sokan_mondtak_hogy_nem_vagyok_normalis_hogy_hazakoltoztem_recvideo_012_the_anahit
"Sokan mondták, hogy nem vagyok normális, hogy hazaköltöztem" - RecVideo 012 : The Anahit
süti beállítások módosítása