Klippremier! Lóci játszik: Nem strandolsz jobban

2017.07.23. 19:00, rerecorder

strand_himnusz.jpg

Napra pontosan egy hónappal a kapunyitás előtt itt a Recorderen debütál az 5. STRAND Fesztivál himnusza. A szervezők ezúttal az idei Nagy-Szín-Pad! tehetségmutató verseny győztesét, a Lóci játszikot kérték fel, hogy az együttes egyik legnagyobb slágerét, a Nem táncolsz jobbant „strandosítsák”, így született meg a Nem strandolsz jobban című dal. A videóklipben, melyet a Blind Media csapata készített, a zenekar mellett a tavalyi STRAND Fesztivál képei elevenednek meg. A napokban megjelenő STRAND cd nyitódala ugyancsak ez, de az albumon az idei Nagy-Szín-Pad! összes jelöltje mellett a nyár legnagyobb magyar slágerei is szerepelnek.

„A vártnál is nagyobb az érdeklődés az idei STRAND Fesztivál iránt. Augusztus 23-tól négy napon át a Petőfi Rádió összes hazai kedvence színpadra lép Zamárdiban, de a világsztár-kínálat is igazán színesre sikeredett. Parov Stelar, John Newman, Bastille, Icona Pop, Alan Walker, Redfoo, You Me At Six szerepel többek között a line-upban, a következő napokban pedig rengeteg új programot jelentünk be a STRAND kínálatából. Kedvezményes árú jegyet augusztus 1-ig lehet váltani a STRAND Fesztiválra” – mondta el Lobenwein Norbert, a MOL Nagyon Balaton főszervezője.

Fantasztikus évet tudhat eddig maga mögött a Lóci játszik zenekar. Január 1-én megjelent második nagylemezük, a Krokodil, majd Fonogram-díjat kaptak az „év felfedezettjeként”, májusban megnyerték az idei NAGY-SZÍN-PAD tehetségmutatót, most pedig himnusz lesz a legnépszerűbb dalukból. „Ez egy olyan nyár, amit tinédzserként álmodozva képzel el az ember. Nagyszerű közönségünk van, és az ország minden pontján képesek meglepni minket énekléssel, táncolással. Szuperhálásak vagyunk!” – mesélte a zenekar vezetője, Csorba Lóránt. A Nem táncolsz jobban, mint én egy apró módosítással a 2017-es STRAND Fesztivál hivatalos himnusza lett. A dal eredeti verzióját egyébként egy rajongó ihlette. „Egyik kedvenc helyem előtt iszogattam, amikor megkocogtatta a vállam egy srác és azt mondta: "Lehet, hogy nem emlékszel rám, de Győrben táncpárbajoztunk, és szerintem én nyertem. Na csá!" – majd ezzel le is lépett. Nem hagyhattam ennyiben a dolgot, felgöngyölítettük a szálakat, és rájöttem, hogy azért nyerhetett, mert nem volt elég jó párbajdal. Írtam egyet” – tette hozzá Lóci.


LÓCI, KÖZEL KÉT TUCAT MÁSIK MAGYAR POPSZTÁR MELLETT, KEDVENC VÍZPARTI SLÁGERÉRŐL IS MESÉLT.

és akkor a Nem strandolsz jobban című STRAND-himnusz: 


STRAND Fesztivál 2017
Lóci játszik Facebook-oldal

https://recorder.blog.hu/2017/07/23/klippremier_loci_jatszik_nem_strandolsz_jobban
Klippremier! Lóci játszik: Nem strandolsz jobban
süti beállítások módosítása