Hamilton Leithauser + Rostam: I Had A Dream That You Were Mine (lemezkritika)

2016.12.14. 18:17, rerecorder

hamilton-leithauser-rostam-pr-by-josh-goleman_wide-1f7767d37da2e672f4a76e946963d9ac8fdeaa72.jpg

Ami nem fért bele a hiátuson lévő sztár indierock-anyazenekar munkásságába, azt a frontember most kiadja magából egy még nagyobb indierock-sztárzenekar ex-mindenes-producerével közös albumon.

hamilton_40010000810599021429_1.jpgKiadó: Glassnote

Megjelenés: 2016. november

Stílus: indiepop

Kulcsdal: The Morning Stars

A Walkmen erőtől duzzadó posztpunkos indierockja és a Vampire Weekend játékos indiepopja vajon hol keresztezi egymást? Merülhetett fel a kérdés azonnal, mihelyst Leithauser és Rostam bejelentették ezt a közös albumot. A válasz pedig, hogy egész meglepő pontokon is, amelyek mindkét anyazenekartól távolabb esnek. Talán az ötvenes évek doo-woopos, klasszik popos dallamainak megidézése a legfeltűnőbb a lemezen, de azért jelen van a balladisztikus Walkmen-világ is. Az viszont biztos, hogy Leithausernek remekül áll Rostam ötletes, színes produceri munkája. Egy-két átlagosabb pillanattól eltekintve remek hallgatnivaló.

8.5/10

Csada Gergely


a friss lemez: 


Hamilton egy tévésessionben: 

https://recorder.blog.hu/2016/12/14/hamilton_leithauser_rostam_i_had_a_dream_that_you_were_mine_lemezkritika
Hamilton Leithauser + Rostam: I Had A Dream That You Were Mine (lemezkritika)
süti beállítások módosítása