A Nagy Rágógumi-pop Teszt

2012.12.01. 19:01, Frontrecorder

archiessugarsugar.jpg

A ma este a Corvintetőn koncertező - és bemutatkozó albumának premierét nálunk tartó - Ivan & The Parazol, a harmadik születésnapját tegnap ünnepelt Carbovaris, valamit a - jövő pénteken az Akváriumban játszó - Mary Popkids tagjaival nemcsak beszélgettünk a rágógumi-popról, de meg is hallgattattunk velük tíz bubblegum pop dalt öt évtized terméséből - direkt a legcukrosabb szerzeményeket válogattuk össze, hogy próbára tegyük a srácok gyomrát.

Íme, a Recorder Bubblegum Pop Sweetest Hits-válogatása - javasoljuk a lejátszását a srácok reakcióinak elolvasása mellé. A négy fiatal zenész egyébként állta a A Nagy Rágógumi-pop Teszt szaharin-rohamát, sőt, mint kiderült, annyira súlyosan nem is csapta el őket. Előbb következik tehát a mixtape, alatta pedig a válaszok.

 

The Searchers: Sweets For My Sweet (1963)

Simon Bálint (dob – Ivan & The Parazol): Nekem ez elég langyos. Hiányzik belőle a tökösség.

Balla Máté (gitár – Ivan & The Parazol): Igazi beatkorszakbeli dal, de semmi extra.

Makumi Kamau (ének/gitár – Mary Popkids): Candereeel!!! Zseni!

Jamak Ármin (ének/gitár – Carbovaris): Érdekes Beatles és country elegy. Nekem speciel nem tetszik, de gondolom a zenekar úgyis még kereste a stílusát. (nevetés)

 

Ohio Express: Yummy Yummy Yummy (1968)

Bálint: Ez borzalmas. Nagyon bugyuta.

Máté: A "yummy yummy yummy”-nál dühös lettem kicsit…

Kama: A refrén nélkül simán elmenne egy Beatles-számnak. Baba a vokál! Swag!

Ármin: A szám, amit mostanában joghurtreklámban hallhatunk valami csajszi feldolgozásában. Most döbbentem rá, hogy a szövegben blood helyett love in my tummy-t énekelnek, szóval húú, így már egy fokkal kevésbé félelmetes a szám.

 

The Archies: Sugar, Sugar (1969)

Bálint: Eszméletlen nagy dal. Gyerekek tudnának foganni rá még ma is.

Máté: Szerintem is baromi nagy.

Kama: Cukormérgezés. Minőségi muzsika, fapados Animals!

Ármin: Hú, de régen hallottam ezt a számot! Jó kis dal amúgy és szerintem egyáltalán nem egy bugyuta popsláger. És még a szavatossága se járt le!

 

The Sweet: Honeysuckle Love (1971)

Bálint: Elindul rendesen, meg tudok rá mozdulni. Nekem tetszik, főleg a kis blues lick a gitárban.

Máté: Talán ez nyert eddig. Baromi laza gitározás. El tudnék rá vonulgatni az éjszakában.

Kama: Klasszikus Bud Spencer-film nyitójelenet fíling. Terence Hill görkorizik, Bud Spencer meg  budspencerkedik és az országutat mutatják!!! Zseni szám.

Ármin: Jee, ezt tutira vettem, hogy a Parazoloknak is tetszeni fog! Tuti szám amúgy.

 

The Rubettes: Sugar Baby Love (1974)

Bálint: Uram isten. Ez is nagyon rossz. Tiszta Twist And Shout copy az eleje. Na, de egész jól beindul a dal. Azon gondolkodom, hogy két üveg bor után egy szép lány társaságában lehet, hogy oda lennék érte.

Máté: Nekem is egyre jobban tetszik itt Simi (Bálint - a szerk.) társaságában.

Kama: Lájtos szex!

Ármin: Az elején azt a magasat tényleg a fickó énekli? Váó!

 

Big Fun: Can’t Shake The Feeling (1989)

Máté: Simi először kicsit beindult rá a Hip Hop Boyzos múltjával, de most már szörnyülködik.

Bálint: Nem indultam be, nagyon félrement ez a dal.

Kama: Mindig is szerettem volna a Bundesligában focizni! Ha nem Zámbó Krisztián és ikertesói énekelnék, azt mondanám, hogy fasza diszkóóó! (Big Money itt táncol a háttérben.)

Ármin: Zseniális hangzása van, még ma is simán elmehetne.

 

Hanson: MMMBop (1996)

Bálint: Ez a dal szerintem sokáig sikeresen őrizte a tagok szüzességét. Amúgy kedves. A refrén tetszik.

Máté: Nincs gondolatom.

Kama: Tíz éves voltam, amikor ez kijött, naná, hogy tudom fejből. Jó a szám egyébként, valamiért a Hetedik Mennyország című sorozat ugrott be.

Ármin: De jó, hogy ezt is belevettétek, mert én konkrétan imádom ezt a számot! Nagyon durva, hogy kissrácok éneklik és erre csak egy éve jöttem rá.

 

Aqua: Lollipop (Candyman) (1997)

Bálint: Ez jó. El tudtam rá mosolyodni. Látszik, hogy nem veszik komolyan magukat, és ez fontos ebben a műfajban.

Máté: Pokoli idők voltak ezek. De azért érzem benne, amit Simi mond.

Kama: Diszkópatkányok filmzene! Aqua cédém is volt amúgy. (nevet)

Ármin: Azért be kell ismerni, hogy az Aquának van egy saját stílusa, ami azért már valami.

 

A*Teens: Sugar Rush (2001)

Bálint és Máté: Értetlenül néznek.

Bálint: Ez valami tévedés lehet.

Kama: ÁÁÁÁÁ! Ha ma forgatták volna a klipjét, legalább a csajok monokiniben lennének!

Ármin: Erről nekem egy elfuserált Roxette-szám jut eszembe. Egy nagyon elfuserált...

 

KOLIN MÁRKÓNAK VALAMI EGÉSZEN MÁS JUT ESZÉBE ROXETTE-RŐL...

Sugababes: 3 Spoons Of Suga (2007)

Máté: Nagyon más világ, pedig a gitárban ott lehetne a rock’n’roll.

Bálint: A gitár riff tetszik, amúgy semmi különös. De tudtam rá bólogatni. A refrén tetszik.

Kama: Ez meglepően jó! Big Money szúrná Mutyát, ha megvan a száma, légyszi továbbítsátok! Tiszta Asteroid Galaxy Tour!

Ármin: Én erről szerintem egy rossz szót se szólhatok, tekintve, hogy egy Britney Spears cédé volt az első lemezem. Összességében nem volt bajom a Sugababes-szel soha, de azért volt pár rosszabb számuk is.

https://recorder.blog.hu/2012/12/01/a_nagy_ragogumi-pop_teszt
A Nagy Rágógumi-pop Teszt
süti beállítások módosítása