Az Intim Torna Illegált (is) támogatja a Suzuki (is)

2012.09.06. 13:34, Recorder.hu

suzuki_intim_650.jpg

Magyar Suzuki új célcsoportot nézett ki magának: tegnap indult kampányával a fiatalokhoz akarja közelebb hozni a márkát (és nyilván termékeit is). A cél elérésének érdekében a japán tulajdonú autógyártó és -forgalmazó cég magyarországi leányvállalata I Love Suzuki néven pr- és közösségimédia-elemekre alapozott promóciót indított, melynek keretében egyes hazai könnyűzenei előadók nettó egymillió forintot kapnak klipgyártásra.

A kész videókat – köztük az elsőt, az Intim Torna Illegál most megjelent A mennyország kapujában című klipjét, majd az ősz folyamán az Ocho Macho és a Copy Con friss anyagait is – a publikálás után néhány hónapon át csak a kampány YouTube-csatornáján lehet megnézni (illetve onnan beágyazni, ahogyan mi is megtettük alább).

Üzleti vállalkozás lévén a Suzuki természetesen nem csak ad, a befektetésért cserébe el nem ítélhető módon kapni is szeretne valamit: mivel a támogatásra érdemes további előadók kiválasztásába a kampány közösségi felületein bárki beleszólhat, a pénzre vágyó zenekaroknak érdekük saját rajongói bázisuk mozgósítása és a kommunikációs üzenetek hozzájuk való eljuttatása. Hogy hogyan? Az I Love Suzuki Facebook-oldalán futó Suzuki ViaDAL alkalmazásban minden héten újabb és újabb zenekarok küzdenek meg egymással, a párbajokon pedig csak a felhasználók szavazatai döntenek. A heti viadalon diadalt arató nyertes új kihívót kap a rajongók jelölései alapján, forgatási lehetőséghez végül annak a dala juthat, aki zsinórban négyszer nyerni tud. 

HOGYAN HASZNÁLJÁK KI MÁS CÉGEK A ZENÉBEN REJLŐ ERŐT? VAN PÁR CIKKÜNK ERRŐL.

Az Intim Torna Illegál tagjai – akiknek a tegnapi sajtótájékoztatón készült, logókban dús fotó tanúsága szerint nem a Suzuki az egyetlen szponzoruk – elmondták, hogy a munka során teljes művészi szabadságot élveztek: sem az autógyártó, sem a közreműködő reklámügynökség nem kérte, hogy a klipben szereplő Suzuki szerepeljen a klipben.

A hazai fejlesztésű, a hagyományos reklám eszközeit tudatosan alig alkalmazó marketingkampány a hat Márka Művek kreatív koncepciója alapján és gondozásában valósul meg.

https://recorder.blog.hu/2012/09/06/az_intim_torna_illegalt_is_tamogatja_a_suzuki_is
Az Intim Torna Illegált (is) támogatja a Suzuki (is)
süti beállítások módosítása