P!nk: Blow Me (One Last Kiss)

2012.07.04. 08:20, -recorder-

pink-baby.jpgAz amerikai énekesnő, P!nk (született: Alecia Beth Moore, 1979) tavaly júniusban szülte meg első gyermekét élete szerelmétől, a motocross versenyző Carey Harttól, akivel sok szakítás és sok szakításról szóló dal után úgy tűnik, csak sikerült megmentenie házasságát  egy évvel később pedig most itt van tőle egy újabb szakításról szóló dal! A vicces című Blow Me (One Last Kiss) már a hatodik Pink-albumot, a 2012 második felére várható The Truth About Love-ot harangozza be, mely négy évvel követi a 2008-as Funhouse-t (de nem volt igazi nagy szünet, hiszen a köztes időt is profin kitöltötte a 2009-es Funhouse turné, a 2010-es Greatest Hits... So Far!!! válogatás a Raise Your Glass, Fuckin' Perfect és Heartbreak Down című új kislemezszámokkal, majd 2011-es Táncoló talpak 2-ben énekelt Bridge Of Light betétdal). A visszatérő kislemez a Recorderen is sokszor méltatott Greg Kurstin dalszerző-producer (Kylie Minogue, Ladyhawke, Lily Allen, Little Boots, Santigold, Marina And The Diamonds, The Shins stb.) segédletével készült, így nem is lepődünk meg, hogy milyen vagány gitártéma van benne: idősebb indie rock rajongóknak talán a Modest Mouse 2004-es Float On című dala juthat eszébe róla, de valójában egy nagyon fiatal észak-ír zenekar, az idei Szigeten is koncertező és aztán új albummal is jelentkező Two Door Cinema Club az ihlető forrás. A hivatalosan július 9-én megjelenő új P!nk-dal a hétvégén kiszivárgott demóverzió után most már végleges hivatalos formájában is hallható  itt a Recorderen is.

pink-blow.jpg.


az említett 2004-es Modest Mouse-dal, a Float On...

... és Two Door Cinema Club-féle Something Good Can Work:


Blow Me (One Last Kiss)

White knuckles and sweaty palms from hanging on too tight
Clenched shut jaw, I've got another headache again tonight
Eyes on fire, eyes on fire, and the burn from all the tears
I've been crying, I've been crying, I've been dying over you
Tie a knot in the rope, tryna hold, tryna hold,
But there's nothing to grab so I let go

I think I've finally had enough, I think I maybe think too much
I think this might be it for us (blow me one last kiss)
You think I'm just too serious, I think you're full of shit
My head is spinning so (blow me one last kiss)

Just when it can't get worse, I've had a shit day (NO!)
You've had a shit day (NO!), we've had a shit day (NO!)
I think that life's too short for this, I'll pack my ignorance and bliss
I think I've had enough of this, blow me one last kiss.

I won't miss all of the fighting that we always did,
Take it in, I mean what I say when I say there is nothing left
No more sick, whiskey-dick, no more battles for me
You'll be calling a trick, 'cause you'll no longer sleep
I'll dress nice, I'll look good, I'll go dancing alone
I will laugh, I'll get drunk, I'll take somebody home

I think I've finally had enough, I think I maybe think too much
I think this might be it for us (blow me one last kiss)
You think I'm just too serious, I think you're full of shit
My head is spinning so (blow me one last kiss)

Just when it can't get worse, I've had a shit day (No!)
You've had a shit day (No!), we've had a shit day (No!)
I think that life's too short for this, I'll pack my ignorance and bliss
I think I've had enough of this, blow me one last kiss.

Blow me one last kiss
Blow me one last kiss

I will do what I please, anything that I want
I will breathe, I will breathe, I won't worry at all
You will pay for your sins, you'll be sorry my dear
All the lies, all the lies, will be crystal clear

I think I've finally had enough, I think I maybe think too much
I think this might be it for us (blow me one last kiss)
You think I'm just too serious, I think you're full of shit
My head is spinning so (blow me one last kiss)

Just when it can't get worse, I've had a shit day (No!)
You've had a shit day (No!), we've had a shit day (No!)
I think that life's too short for this, I'll pack my ignorance and bliss
I think I've had enough of this, blow me one last kiss.

Blow me one last kiss
Blow me one last kiss

Just when it can't get worse, I've had a shit day (No!)
You've had a shit day (No!), we've had a shit day (No!)
I think that life's too short for this, I'll pack my ignorance and bliss
I think I've had enough of this, blow me one last kiss.

http://www.pinkspage.com

összeállította: Déri Zsolt

FRISSÍTÉS: ez a kis videó, melyben P!nk közzéteszi albuma pontos megjelenési dátumát, pár órával cikkünk publikálása után került fel az énekesnő YouTube-csatornájára!

https://recorder.blog.hu/2012/07/04/pink_blow_me_one_last_kiss
P!nk: Blow Me (One Last Kiss)
süti beállítások módosítása