Noel Gallagher: It Makes Me Wanna Cry + God Help Us All (kiadatlan szerzemények)

2012.07.02. 00:10, -recorder-

noel-brick.jpgNéhány napja még annak örvendhettünk, hogy Noel Gallagher, az Oasis szólóban is sikeres gitáros-énekese a tavalyi Noel Gallagher's High Flying Birds albumhoz tartozó kliptrilógia (If I Had A Gun..., The Death Of You And Me, AKA... What A Life!) és a már 2012 elejére átcsúszó Dream On után egy ötödik kislemez- és klipdalt is kiad (Everybody's On The Run), most a hétvégén pedig még kiadatlan felvételek is előkerültek tőle: egy rajongói YouTube-csatornán egyszerre két dal is feltűnt, melyet a szerző egy szál gitár kíséretében énekel, állítólag fellépés előtti soundcheck közben, de a pontos dátumot nem tudni. A God Help Us című szám még az Oasis-időkben íródott, egy részlete már a zenekar Lord Don't Slow Me Down című 2006-os dokumentumfilmjében is hallható volt Noel előadásában, de most végre teljes hosszúságú verzióban is élvezhetjük. Ennél sokal izgalmasabb azonban az It Makes Me Wanna Cry című dal, mely az Oasis-időkból a Wonderwall, a szólóban megjelentetett számok közül pedig az If I Had A Gun... hangulatát idézi leginkább (bár ugye Noel az If I Had A Gun..-t is még az Oasis működése alatt, 2009 táján írta).

God Help Us All

It Makes Me Wanna Cry


It Makes Me Wanna Cry

I keep on running but I can't get to the mountain
Behind me lie the years that I mis-spent
And I've been sinking like a flower in the fountain
When all the love I'm gonna need is heaven sent

Gonna try my best to get there
But I can't afford the bus fare
And the storm that's rolling over
Man, it makes me wanna cry

When I was told
The streets were paved with gold
And there'd be no time for getting old when we were young
It's alright, if you dance with me tonight
We'll fight the dying of the light and we'll catch the sun

Woke up sleeping on a train that was bound for nowhere
The echoes that I could hear were all my own
The world had turned and I'd become a stranger
Got tired of watching all the flowers turn to stone

Gonna try my best to get there
But I can't afford the bus fare
And the storm that's rolling over
Man, it makes me wanna cry

Feel the cold against my shoulder
When it comes on the winter
And it seems to last forever
And it makes me wanna, makes me wanna cry

When I was told
The streets were paved with gold
And there'd be no time for getting old when we were young
It's alright, if you dance with me tonight
We'll fight the dying of the light and we'll catch the sun

Gonna try my best to get there
But I can't afford the bus fare
And the storm that's rolling over
Man, it makes me wanna cry

When I was told
The streets were paved with gold
And there'd be no time for getting old when we were young
It's alright, if you dance with me tonight
We'll fight the dying of the light and we'll catch the sun

And the cold against my shoulder
When it comes on the winter
Man, it makes me wanna cry
And the cold against my shoulder
And seems to last forever
And it makes me wanna cry

http://www.noelgallagher.com

összeállította: Déri Zsolt

Címkék: oasis noel gallagher
https://recorder.blog.hu/2012/07/02/noel_gallagher_it_makes_me_wanna_cry_god_help_us_all
Noel Gallagher: It Makes Me Wanna Cry + God Help Us All (kiadatlan szerzemények)
süti beállítások módosítása